среда, 2 апреля 2014 г.

Критика «В семье»: Патрисия Когут

"В семье" содержит бессмысленные сцены
К такой сцене можно отнести четырехминутную сцену в 44 серии от 25 марта. Это был банальный разговор. Шика (Наталия ду Валле), ее муж Рикарду (Эрсон Капри) и другие члены семьи обсуждают развод Жулианы (Ванесса Жербелли) и Нанду (Леонарду Медейрус). "Брак никогда не был у них счастливым", - размышляет Шика. "Ему нужна жена, чтобы пойти в театр, ресторан. А она вышла замуж, чтобы иметь детей".



     Сцена раскрывает дискуссию о плюсах и минусах брака. Фернанду объяснил, что детей не будет, "потому что они мешают нам жить в браке в полной мере". Это взгляд в какой-то степени был одобрен Рикарду: "Я тебя понимаю. Дети не позволяют уже насладиться приятной стороной брака: поздно проснуться в воскресенье и вечером спокойно отдохнуть". Подобные сцены повторяются из серии в серию и совсем неинтересны. Это порождает некоторые проблемы с рейтингами. Что ждать от новеллы, которая иллюстрирует исключительно повседневные бытовые моменты жизни, в которой нет места динамичному сюжету? Зрителю нужно действие, но, с другой стороны, описание каждодневных событий вполне может быть привлекательном при условии хорошо прописанных диалогов. Может быть, но это не тот случай, к сожалению". 

Патрисия Когут

2 комментария:

  1. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+66 81 302 8552).

    ОтветитьУдалить
  2. Од мужа сам се раздвојила пре три године. Није било комуникације међу нама. Породице и пријатељи су ме саветовали да пустим и заборавим на брак и да наставим даље у свом животу. Нисам хтела да се удам за неког другог јер дубоко у себи и даље волим свог мужа. Толико сам патио од бола и збуњености да сам прочитао препоруку на интернету о томе како је др Апата поново спојио раскинути брак уз помоћ својих духовних моћи. Стално сам читао толико сведочења о томе како је помогао да се стане на крај разводу и поврати бивше вољене људе и моја вера се обновила. Одмах контактирам др Апату неколико минута касније он ми је одговорио и дао упутства шта да радим, након што сам испунила тражени услов два дана након ритуала, чаролија ми је променила живот око мужа да доза не разговара са мном. Два дана ме је звао у сред ноћи плачући и извињавајући се да је ово дело демона, па сам и даље задивљен овим чудом па му опраштам. Сада је мој брак у равнотежи. Ритуал др Апата је одлично функционисао и мој брак је јачи него раније, и ништа нас више не може раздвојити. Посетио сам толико сајтова да сам тражио помоћ, било је безнадежно све док се нисам повезао са др Апатом, правим човеком који ми је помогао да повратим свој разорени брак ако имате сличан проблем у браку, желите да вас муж или жена воле опет. , Имате некога кога волите и желите да вас он или она воли заузврат, имате изазов у свом животу, шаблон чаролије др Апате је решење и одговор на ваш проблем, ВхатсАпп / Вибер са његовим бројем телефона: (+447307347648), Контактирајте га данас слањем е-поште на драпата4@гмаил.цом. Не дозволите никоме да вам одузме супружника.

    ОтветитьУдалить